2009. április 13., hétfő

Utazás, keresztelés, tavaszi szünet

Gondolkoztam, melyik kép illene leginkább az elmúlt napok történéseihez.
Hát akkor belekezdek. Riuséknak már hétfőtől szünet volt, de Gyuszkónak csak csütörtökön kezdődött a pihenés. Rius már kedden elment, így szerda délután a két kisebbel vonatoztam Vácra.

Kicsit hiányzott a napi biciklizés, ezért beiktattam mindhárom reggelre egy kellemes kis sétát, ami a váci Duna-parton, és a Ligeten keresztül vezetett. Szombat reggel lányom is eljött velem, és készített néhány képet, amik megpróbálják visszaadni a természet szépségét.

Ez a látogatás most nagyon rövidre sikerült, mert szombatra már vissza is kellett jönnünk, egy másik fontos dolog miatt: Gyuszkónak az este 8-kor kezdődő feltámadási mise keretében volt a keresztelője.

Tíz éves lévén, már felnőtt keresztelése volt, és a Hugomék lettek a keresztszülei.
Sokféle vega étel volt, amit a családtagok készítettek. Persze a húsevők tudván, hova jönnek, hoztak magukkal egy kevés házi füstölt sonkát is.
Gyuszkó nagyon boldog volt, tényleg jól sikerült a keresztelő!
Az már csak egy apró plusz volt, amikor a hajam meggyulladt a tűzszentelésnél :-)

Étkeink: gombás paprikás krumli bográcsban, gombás pácolt tofu sült, borsó leves
Édességek: keksz "kolbász"
- glutén mentes sütik: zserbó, barackos muffin, kókuszos kocka
Mindezek mellé saláták és gyümölcsök.
*Majdnem elfeledkeztem arról, hogy Apa nagyon finom tönkölyös, szezámos kenyeret is sütött!

Életemben először likőrt készítettem, csokisat, mert kaptunk ajándékba pálinkát, ami másként biztos nem fogyna el. Állítólag finom lett...

Hát így megszakítottam kedd óta tartó almás napjaimat, de úgy tűnik, csak egy röpke, bár finom kitérő volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter