2009. január 28., szerda

Ismét egy születésnap :-)

Családunk 4/5 részének januárban és márciusban van a születésnapja. Csak Apa gondolta úgy, hogy júliusban kell világra jönni.

Ma éppen leányom, aki a legidősebb gyermekem ünnepli a 15. születésnapját! Ebbe beleszámoltam a születésének napját is, vagyis most 14 éves. Mondta is, hogy menjünk sürgősen személyit csináltatni. Pedig ha tudná, hogy addig van jó dolga, amíg nem kell mindig magával hurcolni! :-(

Ajándékát már tavaly megkapta, de azért reggel gyertyákkal köszöntöttük, amit sikerült egyszerre elfújnia. Tegnap este készítettem neki egy kis édességet, karobos kókuszgolyót.

Szombaton Nyersétel-találkozó volt, ahonnan vittem haza krékert kóstolóba, és nagyon ízlett neki. Legközelebb el akar velem jönni... Egyébként Apa nem volt otthon, ezért vele kóstoltattam péntek este a hajdina-kolbászkrémet, és a fügegolyókat is, amit vittem.

Mi nagyon sok salátát eszünk, az édességek nagy része is nyers, de kenyérkét én egyszerűket készítek, mert nem szeretem az olajos magvakat. Ezért leginkább hajdinából, sárgarépából, lenmagból és persze fűszerekből készülnek, amik eddig nem arattak nagy sikert. Riuska szerint pedig nagyon jó volt a napraforgó abban, amit kóstolt, ezért ezentúl kétfélét próbálok készíteni :-)

Nagyon finom saláták voltak szombaton, és viszonylag kevés édességet vittünk. Ott kóstoltam a narancsos káposztasalátát, amit tegnap készítettem is otthon. És az előbb megettem a maradékát...

Hajnalban felébredtem, és képek jelentek meg előttem azokról az ételekről, amiket már meg se bírtam kóstolni. Ez egy kicsit nyomasztó érzés volt. Legközelebb, ha megyek, mindenből eszek egy falatot :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter