2009. szeptember 22., kedd

Miért vagyok hálás?

Ezt a kérdést Gitta tette fel nekem, hálás köszönetem neki érte. :-) Szerintem érdemes ezen mindenkinek elgondolkoznia, úgy gondolom, bárki írhat erről!

Sokszor nem vettem észre magam körül a jót, mert elvakította az, ami nekem rossz volt: nem tudtam arra gondolni, hogy milyen jó, hogy megszülettem, mikor nagy fájdalom volt, hogy évekig nem láttam apukámat, miután elváltak.

Most már hálás vagyok nekik, hogy még ha rövid ideig is, de egy családot alkottunk, és nem csak nekem, hanem hugaimnak is életet adtak.

Hálás vagyok az egyik nagymamámnak a sok segítségért, amit kaptunk tőle, mert a válás után nehéz anyagi körülmények között éltünk, és hálás vagyok a másik nagymamámnak, mert döntéseknél sokszor eszembe jut, hogy milyen nem szeretnék lenni!

Hálás vagyok, hogy egyetemet végezhettem, életem egyik legszebb szakasza volt. De nem vagyok hálás azért, hogy ezt anyagilag apukám halála tette lehetővé, mert az árvaellátásból éltem!

Hálás vagyok minden kapcsolatomért, mert sokat tanultam belőlük, és hálás vagyok gyermekeimért, hiszen nélkülük üres lenne az életem.

Hálás vagyok a nyersétel mozgalomnak, különösen Victoria Boutenkonak, mert ő az egyik példaképem.

Hálás vagyok azért, ha jók a gyermekeim orvosi leletei, és hálás vagyok, hogy készíthetek minden nap ételt nekik.

Hálás vagyok a munkámért, amit nagyon szeretek, és a lehetőségért, hogy dolgozhatok.

Hálás vagyok minden este, hogy befejezhettem az aznapi tennivalóm, és hálás vagyok az álmaimért, mert segítenek másnap is eligazodnom az életben!

Befejezésül egyik kedvenc dalom szövege:

Hálát adok, hogy itt a reggel...

Hálát adok, hogy itt a reggel,
Hálát adok az új napon.
Hálát adok, hogy minden percem
Néked adhatom.
Hálát nem csak a jó testvérért,
Hálát mindenkiért adok.
Hálát adok,
Hogy minden sértést megbocsáthatok.
Hálát adok, hogy munkát küldesz,
Hálát adok, hogy fény ragyog.
Hálát adok, hogy lelkem fényes
És boldog vagyok.
Hálát adok a vidám percért,
Hálát, ha szomorú leszek.
Hálát adok, hogy adsz elém célt
És kezed vezet.
Hálát adok, hogy hallom hangod,
Hálát adok a jó hírért.
Hálát adok, hogy Tested adtad
Minden emberért.
Hálát adok az üdvösségért,
Hálát adok, hogy várni fogsz.
Hálát adok, hogy még ma reggel
Hálát adhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter