2009. június 3., szerda

Szakácssapka, és egy kis főzőcske


Szakácssapkát kaptam Gittától és Kláritól. Köszönöm nekik, hogy gondoltak rám :-)

Nem tartom magam nagy szakácsnak, bár mindennap főzök vegán ételeket, és készítek nyers salátákat és étkeket. Ritka az, hogy maradna a kutyáinknak belőle :-)

Főtt ételeimről nem is nagyon szoktam beszámolni - ma például lencsés rizst főztem, fűszerekkel, és petrezselyemmel. Majdnem odaégett, mert kimentem a kertbe petrezselyemért, hogy a végén tegyek bele, és megálltam az egyik ribizlibokornál. És álltam, és ettem...
Ez reggel fél 7-kor történt, aztán felpattantam a biciklimre, és mentem dolgozni.
(persze magamnak is pakoltam ebédet, kovászolt cukkinit darabolva, ízesítve, almát, banánt, sárgadinnyét)

És akiket gyakran olvasok, hogy tanuljak tőlük, vagy mert érdekes amit írnak:

Szilda
Siccike
Dulmina
Palócprovence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter