2009. június 17., szerda

Indul a nyers kukorica szezon

Finom, tápláló, és könnyen készíthető belőle étek. Még sajnos nem saját, hanem bolti került a késem alá, de ez nem érződött rajta, amikor ettem. Anyukámat is megkínáltam, és térítettem a nyers étkezés felé.

Petrezselyem, paradicsom, fűszerek és egy kis olajos öntet került a kukoricaszemekre, amiket egy éles kés segítségével vágtam le csőről.

Turmixgép segítségével készíthető még kukorica krémleves is.

Eszembe jutott, hogy ledarált kukoricából aszalással lepény is készíthető, kipróbálom, és az eredményről beszámolok!

4 megjegyzés:

  1. Szilvi, én kipróbáltam (mármint a darált kukorica aszalását), és elég elkeserítő lett a végeredmény. Alig akart összeállni, és keserű is lett. Valamit nagyon elronthattam, mert én is ettem már finom kukoricás krékert. De ez nem az volt. Még kísérletezem.

    VálaszTörlés
  2. Én nem jutottam el a kipróbálásig még :-(

    VálaszTörlés
  3. Úgy két éve egy nem túl távoli tanyán én is ettem friss nyers "tejes" kukoricát, foghíjasan voltak rajta a szemek, de nagyon emlékezetes volt. Azóta sem találok olyat.

    VálaszTörlés
  4. Az a legfinomabb, de kicsit érettebb is jó, csak ne legyen nagyon "keményítős", mert az nyersen nem emészthető

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter