2009. február 28., szombat

Amiket a nyersétel-találkozóra vittem

Már egy hete volt, de csak most sikerült feltennem...

Dió-kőrözött
- beáztatott dió
- citromlé a savanyításhoz (mert a túró kicsit savanykás)
- vörös hagyma apróra vágva (most egy részét a húsdarálón ledaráltuk a dió után), zöldhagyma zöldje
- magyaros fűszerek az ízesítéshez (kömény, piros paprika, fekete bors, só
A beáztatott dió ledarálható húsdarálón, vagy összeturmixolható. Az utóbbi esetben krémesebb lesz. Most vegyesen alkalmaztam. Persze nem árt egy kritikus személy mellénk, aki segít az ízesítésben, és esetleg a hagymát is felvágja :-)

Fahéjas szilvalekvár és mogyorós golyó aszalt szilvából
- aszalt szilva beáztatva, majd húsdarálón ledarálva
- fahéj
- darált török mogyoró szükség szerint
A ledarált aszalt szilvát fahéjjal összekevertem, majd kétfelé osztottam. Az egyik részét meghagytam lekvárnak, a másik részéből golyókat készítettem darált mogyoróval.



Csírák (vegyesen)
- retek
- bíborhere
- lucerna

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    a nyerskoszt és diabetesz összefüggésében találtalak meg....
    A lányomról 20 évesen pár hónapja kiderült, hogy 2-típusú diabeteszes, tehát inzulin túlcsapása van, magas az inzulinértéke. Ahogy olvastalak, Te ezt érted....
    Gyógyszereket szed , a diétája rém szigorú, állandóan éhes, a szénhidrát bevitele rettenetesen korlátozott.Azt mondják, a kialakulás oka pszhihés....
    Ami a lényeg, eredendően sovány, most meg még fogyott is a diétába..
    Szerinted vele kapcsolatban kihez-mihez fordulhatnék???
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a nyers étel fogyasztása, ha minden egyebet elhagyunk, a legjobb "gyógyszer" az egész testünknek, de ha valaki csak a zöld turmixok rendszeres fogyasztására rászokik hamar kigyógyulhat minden bajából.
    (nyers ehető levelek, és csirák vegyesen az alapja szerintem)
    Akármilyen ízlés szerint elkészíthető, hogy bárki meg tudja inni.
    Üdv:karesz6114@gmail.com

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter