2010. április 1., csütörtök

Zöldcsütörtök

A Húsvétről, és a hozzá kapcsolódó ünnepkörről találtam egy jó oldalt:
Húsvéti Ünnepkör

A Nagyböjt utolsó hete a Nagyhét különösen fontos. Ma van Nagycsütörtök, aminek egyes vidékeken még külön nevet is adtak:
Zöldcsütörtök - ilyenkor friss spenótból, sóskából, csalánból készült ételeket ettek.
Ma reggel én például tyúkhúrból készítettem zöldturmixot.

Ami nekem ebben a böjti időszakban nagyon sokat jelentett, hogy végre elértem a normál értéket a BMI indexnél. Nem fogytam gyorsan, de remélem tartós lesz az eredmény: 2 év alatt -20kg.

Persze a Nagyböjt nem csak a testről szól, szerintem fontos szerepe van a lélek ápolásának is. Ebben segíthetnek a vallások, a különféle meditációs, és relaxációs módszerek.

Szép Húsvétot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter