2010. április 7., szerda

Ismét BAM - Bringázz A Munkába!

Szerintem fontos dolog, hogy ne csak az ételre és a lélekre, de testi állapotunkra is odafigyeljünk, hiszen minden mindennel összefügg!

Legtöbbünk időhiányban szenved, ezért a lehetőségek korlátozottak. Nekem például nagyon jó, hogy a buszozást lecseréltem a biciklimre, immár 2 éve. Kb. 5 perccel tart tovább az utam, de nem vagyok menetrendhez kötve.

A napi 2*7 km nagyban hozzájárult a fogyásomhoz. Ezenkívül jobb lett a vérkeringésem, nem fázom télen sem annyira. Persze a nagy hidegben a fejemet alaposan bebugyoláltam, a környezetem is jobb kedvre derült, ha rám nézett :-)

Nagyon örülök annak is, hogy most már a lányom is biciklivel jár iskolába! Bár nem azonos az úticélunk, de ő is 2*7 km-t teker tanítási napokon.

Ja, és persze a BAM honlapja: Kamba.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter