2010. január 22., péntek

Egy röpke bejegyzés

Kicsit szégyellem magam, hogy lusta voltam az írásra, pedig nagyon sok minden történt körülöttünk, lett volna mit lejegyeznem.

Étkezésemről nem sok újat írhatok, gyümölcs, zöldség alapú, némi főtt-sült gabonafélével kiegészítve. Annyira egyszerű ételeket eszem, hogy csak untatnék vele másokat :-)

Ígértem, hogy írok az asztmámról, és a szénanáthámról a legújabb orvosi eredményeim kapcsán.

Még mindig fel vagyok háborodva azon, ami az orvosnál történt, amikor ellenőrzésre mentem az asztmámmal: minden leletem szinte tökéletes, a gyógyszert nem szedem, mert nem éreztem szükségét, ezért majdnem, hogy elzavartak, és azt mondták, csak akkor menjek, ha baj van. Persze azért azt ajánlották, hogy évente egyszer menjek el (saját pénzemen) tüdőszűrésre, csak a biztonság kedvéért.
És én még spórolok a tb-nek, hogy ki se váltom a támogatott gyógyszert...

Most így hirtelen ennyi :-)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter