2009. július 3., péntek

Édes-csípős ananászos káposzta saláta

Ennek az ételnek a létrejöttében még a véletlen is közrejátszott. Láttam szép, érett ananászt, és megvettem, mert a lányom nagyon szereti. Aztán rájöttem, hogy a Riuska éppen üdülni van :-)

Valami különlegesre, valami csípősre vágytam. Ritkán eszem fűszereset, de most megkívántam. Szinte mindig van itthon zsenge káposzta, mert nagyon szeretjük. Ízletes, és szerintem könnyebben emészthető, mint a téli változat.

Apróra szeltem a káposztát, és Ataisz-Pikáns chilis fűszersóval enyhén megszórtam, majd fél citrom levével, és egy kis kupak olíva olajjal összekevertem.

Utána feldaraboltam az ananászt, majd az egészet összekevertem, és állni hagytam.
Már csak a tál várja a mosogatást...

1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter