2009. május 6., szerda

Az utolsó fóliás salátánk


Most már jönnek a szabadföldiek, de a spenót, sóska, retek zöldje, petrezselyem már most a kertből került a tányérunkra.

Ez a levélkét ízesített savanyú káposztával töltöttem, és megettem. Persze nem tudtam többet lefényképezni, mert töltöttem, ettem, töltöttem, ettem ...

Szerencsére, most az a helyzet állt elő, hogy nem tudom, mit szakítsak le, és tegyek az ételbe, mert oly nagy a bőség.

Ez a zöldek évszaka, aztán nyár derekára megöregszenek, én már nem is szoktam annyira, kívánni, mintha jelezné a szervezet, hogy ennyi elég volt belőle.

Ami viszont szomorú, hogy felénk nagyon nagy a szárazság. Hallgatom az időjárásjelentést, eső itt, eső ott, nálunk meg berepedezett már áprilisban a föld. Ez normál esetben július-augusztus tájékán fordul elő.

Eljött a mélyhűtő kiürítésének is az ideje, szinte naponta eszek tavalyi meggyet banánnal, és spenóttal összeturmixolva. Még nem untam meg, a friss meggyet pedig úgyse fogom magozni és turmixolni, hanem csak odaállok a fa alá, és eszem. Ez az elmúlt évek tapasztalata :-)

További szép napot, sok zöldet, és esőt!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter