2008. december 21., vasárnap

Édességek Karácsonyra



Dulmina Nyers kosárkáit meglátván, kértem Jézuskától egy szilikon muffin sütőformát. Persze nem bízván saját képességeimben, 6 darabosban egyeztünk meg :-)

Tegnap hajdina alapú krékereket készítettem, amibe kókuszreszelék, almasűrítmény (almalé készítésből), és beáztatott, leturmixolt sárga lenmag került. Nem akartam a kosárkákkal külön bajlódni, így ebből a masszából formáztam meg azokat is az új muffinsütőmben.

Ma készítettem kókuszgolyókat, és időhiányában ebből alakult ki a kosárka tölteléke is. Eredetileg barackpudingot akartam beletölteni.

A kókuszgolyó alapja bio kókuszreszelék volt (25 dkg) amit alaposan összedaráltam. Ehhez 20 dkg beáztatott, összeturmixolt bio mazsolából annyit tettem hogy sűrű masszát kapjak. Majd karobporral és kakaóporral összekevertem. Apró golyókat formáltam belőle.

Egy keveset a végén meghagytam, és fellazítottam még turmixolt mazsolával, és tettem hozzá beáztatott egész mazsolákat is.

Persze a bejegyzést még csak elkezdtem írni, de a kosárkák már elfogytak!

Ebédre diós töltött káposztát főztem immár harmadszor decemberben, és jelezték, hogy még karácsonykor is szeretnének ilyet enni :-)

Kellemes Ünnepeket kívánok Mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szilvi! Tetszik a blogod! Jó, hogy itt vagy te is!

    Boldog új évet!

    A kosárkákkal én is így jártam, alig tudtam lefényképezni kettőt, a többi olyan gyorsan elfogyott!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter