2024. augusztus 18., vasárnap

Újra itt!

 Rég írtam utoljára...

Sokszor úgy gondolja az ember, hogy megoldódnak a problémák, ha alább ad elveiből az  "alkalmazkodás" nevében. Hát ez nem igaz!!!

Ami nekem sokat jelentett és erőt adott, hogy visszatérjek a számomra fontos dolgokhoz, a Prove.hu 2023. évi Veganuár kihívása volt. Köszönet érte!

A mozgás továbbra is fontos része az életemnek: sétálok, kocogok, kerékpározok és a kertben tevékenykedek :-)

Ma Szentesről bicikliztem haza, de nem a szokványos útvonalon, hanem Mindszentnél átkeltem komppal a Tiszán, majd Ópusztaszeren és Sándorfalván keresztül érkeztem Szegedre. 

Véletlen alakult így, nagyon jó volt. A térkép alapján 67 km-t terveztem, végül 71 km-s lett a túrám. Ópusztaszertől Szegedig jóminőségű kerékpárút vezet, de a többi szakaszon se volt nagy forgalom, vasárnap lévén. Csak ajánlani tudom!

Otthon a tegnap sütött brownie-szerű csokis süti várt, majd cukkinit pároltam, mert kellet valami fűszeres az édes után:


süti: 20 dkg darált mandula, 20 dkg rizsliszt, 1 kk szódabikarbóna, 5 dkg barnacukor, 1,5 tábla vegán csoki (1 tábla felolvasztva, fél tábla darabolva), 1 evőkanál kakaópor, 1 üveg fügelekvár, kb fél dl olaj, egy kevés citromlé

hab: Rama Crema 31%-s

fűszeres párolt cukkini, Violife Greek White sajt, guacamole (Lidl), darabolt paradicsom és paprika

Jóleső érzés, ha saját termésből készül az asztalra kerülő étel, ma a fügelekvár (főtt, turmixolt füge), cukkíni és a paradicsom származott a kertünkből.

Szép nyarat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter