2013. március 14., csütörtök

Heti saláta ötlet: nyers almacsatni

Még ifjabb koromban ettem almacsatnit, ami egyszerre nagyon csípős és nagyon édes volt, mégis jólesett.

A hűvös idő eszembe juttatta melegítő hatását, így most  ennek nyers vegán változatát próbáltam elkészíteni:

Összetevői (egy személyre):
- 1 alma
- 1 banán
- beáztatott mazsola
- csili paprika
Utólag jutott eszembe, hogy fahéjat is tehettem volna bele, majd legközelebb.

A mazsolát összeturmixoltam, és egy részét összekevertem csiliporral, majd az összedarabolt almához és banánhoz adtam.

Szebb lenne, és még gyorsabban készülne el, ha valamilyen áttetsző sziruppal édesítem, de én inkább mazsolát használok.

A maradék mazsolából pedig csokival bevont mogyoró golyó lesz holnap :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter