2011. december 7., szerda

Közeledvén Karácsonyhoz + szezámmánia

Még múlt héten díszítette nagyobb fiam ezt a narancsot, ami a lányom, és a párom által közösen készített adventi koszorú mellett elfér még az asztalon :-)

Persze megérett már a saját savanyú káposztánk is, amiben kisebb fiam sokat segített, mert ő taposta amíg el nem lepte a lé. Azért azt hozzáteszem, hogy idő szűkében lévén nem akartam magam csinálni, de miután párom szerint a bolti ehetetlen, ezért mégis készült egy vödörrel. Az idei első adag diós töltött-káposzta pedig már a Karácsony előszele nálunk!

Két hete fahéjas szappant főztem, amiből a fa alá is kerül. Még 4 hetes pihenő idejüket töltik muffin formájú szappankáim a szekrény tetején. Most testápolót szeretnék készíteni házilag, amihez gyűjtögetem az ismeretanyagot.

Ételekről sem írtam sokat mostanában - bezzeg enni annál többet eszem...
Időnként megkívánom a szezámmagot, és olyankor szoktam például készíteni szezámmagos-mézes-mazsolás reszelt répát. A szezámmagot ledarálom, adok hozzá egy kevés mézet, és annyi vizet, hogy kellemesen krémes legyen. Utána gyümölccsel, mazsolával, vagy akár répával, mint én, összekeverjük, és egy kalciumban gazdag, tápláló étket kapunk! Fiam annyira szereti, hogy ő is aktívan kísérletezik különböző keverékek készítésével :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter