2011. február 14., hétfő

Szilvinapló.lapunk.hu

Kaptam egy levelet a lapunk.hu szerkesztőitől, hogy inaktiválták az oldalamat, és rövidesen törölni fogják, ha nem fizetek elő valamilyen értéknövelt szolgáltatásra.
Nekem pénzem nem származik a nyers ételekből, így úgy gondoltam, nem fizetek elő, hagyom, hogy megszünjön a lapom. Persze tisztában vagyok azzal, hogy több helyen hivatkoznak a szilvinaplo.lapunk.hu-ra, és elnézést kérek azoktól, akiknek így kellemetlenséget okozok.

Minden rosszban van valami jó: leszedtem az ott lévő írásaimat, ami megfelelő alapot ad ahhoz, hogy régi álmom valóra váljon egy (ingyenesen) letölthető füzetecske formájában :-)

Szép napot!

Receptek a régi szilvinaplo.lapunk.hu oldalról

2 megjegyzés:

  1. Igen az élet néha kikényszerít dolgokat, remélem lesz időd a füzetkét összeállítani, én kíváncsian várom.

    VálaszTörlés
  2. bocs az offért, de nem találtam más kontaktot:

    Szia!

    Egy új szegedi vegetáriánus étteremmel kapcsolatban szeretnék írni neked, nem írom ide a nevét, nem akarok spam-melni. Légyszi írj nekem egy mailt a lilakutyak@indamail.hu-ra.

    Előre is köszönöm
    Mikó András

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter