2010. november 14., vasárnap

Bükkerdő Gergely: CsíraABC

2009. február: Csírák a nyersétel-találkozóra
retek, bíborhere, lucerna
Sokan, akik tudják, hogy az egészséges ételek világában próbálok eligazodni, és látják rajtam, hogy ez valamennyire sikerül is, kérdezgetnek engem a csírákról, csíráztatásról, mert sok szó esik a médiában hasznos voltukról.

Tudásomat, és tapasztalatomat szívesen megosztom másokkal, de éreztem, hogy van még mit fejlődnöm ezen a téren. Örültem, amikor megláttam ezt a könyvet, rögtön meg is vettem, és nagyon tetszik az alaposabb átolvasás után is!

Ami nagyon tetszik benne,  az az, hogy bemutatja, milyen egyszerű dolog a csíráztatás - amivel én teljesen egyet értek :-) Ezen kívül persze ír a csírákban található ásványokról, vitaminokról, csíráztatható magokról, stb.

Én magam 2 éve csak ritkán eszem csírát, aminek okáról a másik oldalamon írtam már: http://szilvinaplo.lapunk.hu/  Hasznosságuk miatt mégis szívesen csíráztatok a családomnak, kollégáimnak és másoknak is, főleg téli időszakban!

Weboldala: http://csiraabc.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter