2013. január 25., péntek

Variációk hajdinacsíra-krémre

Hajdinát csíráztattam, és utána a párom készített belőle kolbászízű krémet: összeturmixolta vízzel, hidegen sajtolt olajjal, hagymával, fűszerekkel.

Ami nem fért bele az üvegbe, abból gondoltam készítek egy kis krékert reszelt sárgarépa, szezámmag és egész köménymag hozzáadásával. A kész kör-alakú lap szinte adta, hogy pizza legyen belőle.

Így megkentem hajdina krémmel, daraboltam zöldhagymát rá, és szomorú voltam, hogy előtte fogyott el a kápia paprika, pedig igen jól mutatott volna rajta. Aztán amikor ettem, tettem még rá almaszeleteket, nekem egyik kedvenc szendvicsfeltétem is.

Nagyon finom volt!
Olyannyira, hogy 3 nap egymás után készítenem kellett, mert mindhárom gyerekem követelte az újabb adagot :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

2009. január 18-tól Free Blog Counter